sobota, 19 lipca 2014

Rozdział 2

LEON
Ale mnie ta laska normalnie denerwuje. Nie chciała mi powiedzieć gdzie idzie, ale ja wiem że cała ich paczka idzie do klubu. Zadzwonię do chłopaków i powiem że idziemy na impreze. Dzwonię do Fede
Rozmowa
- Halo? - odebrał
- No siema. Zbierz chłopaków i przyjdźcie do mnie
- A po co?
- Powiem jak przyjdziecie. A teraz rusz swoje szanowne cztery litery i idź po chłopaków - rozłączyłem się
VILU
Jestem już ubrana na impreze  i czekam na dziewczyny. Usłyszałam dzwonek do drzwi otworzyłam i zobaczyłam cała ekipę. Zamknęłam dom i poszliśmy do klubu
MARCO
Kiedy zobaczyłem Violę w tej sukience, omal nie padłem z wrażenia. Pierwszy raz widziałem moją siostrę w takich ubraniach. Ale wyglądała bardzo ładnie
Narrator
Kiedy przyjaciele weszli do klubu Violetta razem z Ludmiłą skierowała się do baru. Gdy blondynka składała zamówienie Violetta zauważyła że do lokalu wchodzi Verdas i jego kumple. Postanowiła poinformować swoją przyjaciółkę
- Ludmiła co oni tutaj robią? - spytała a blondynka się odwróciła
- Nie wiem. a ich przecież nie zapraszałam
- Chodźmy powiedzieć reszcie - powiedziała Violetta
- Zaraz tylko się z nim rozprawię - powiedziała wściekła blondynka
- Tylko nie rób nic głupiego
- Spoko tylko mu wszystko wygarnę - i już miała ruszyć w ich kierunku ale Violetta ją zatrzymała
- LUDMIŁA!! Chodź bo nie warto się nimi przejmować. Przyszłyśmy się dobrze bawić. Odpuść. Proszę Cię. - prosiła
- Zgoda - powiedziała i wróciły do swoich przyjaciół.
KILKA GODZIN PÓŹNIEJ
Violetta postanowiła pójść do łazienki, ale niestety na swojej drodze spotkała bruneta
- Czego ty znowu chcesz?
- A czy ja muszę coś chcieć? - spytał z chytrym uśmiechem
- Zawsze coś chcesz
- Nic nie chciałem - przybliżył się do niej i szepnął do ucha - Ślicznie wyglądasz
Dziewczyna odepchnęła od siebie chłopaka i zaczęła na niego krzyczeć
- Wiesz co Ci powiem?!
- No słucham - powiedział znudzony
- Ja...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sukienka Violi na imprezę

Uff... Wreszcie skończyłam rozdział 2. Rozdział 3 pojawi się... Jeszcze nie wiem :) Do następnego <3

2 komentarze:

  1. Fajny rozdział :*
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby Leon i Viola się nie lubią, a ja jednak odbieram to tak, jakby się droczyli i tak na prawdę uwielbiali ^^ <3
    Ludmi chciała "zaatakować" Leona xD Jak ja ją kocham <3
    (Przeczytałam "Bohaterów" i cieszę się, że w Twoim opowiadaniu będą moje ulubione pary *o* Tj. Leonetta, Fedemila i Naxi ^^)

    OdpowiedzUsuń