poniedziałek, 2 maja 2016

LBA 5

Witam w ten piękny wieczór. Znów dostałam nominację od Rosalie XxXxXx z bloga http://nie-oczekiwana-milosc.blogspot.com


1. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz??
Słucham wszystkiego po trochu ale najbardziej lubię Disco Polo :)
2. Jacy chłopcy najbardziej ci się podobają??
Nie mam określonego typu 
3. Czego nie lubisz w chłopakach?? 
Kiedy są agresywni
4. Czy akceptujesz osoby które robią piercing??? 
Nie przeszkadza mi to
5. Jaki jest twój ulubiony YT?? 
Nie mam żadnego ulubionego
6. Czy hejtujesz Justina Biebera??
Nie 
7. Jaki model telefonu używasz?? 
Nokia Lumia 720
8. Jak masz na drugie imię?? 
Julia
9. Jakie masz hobby?? 
Raczej żadne
10. Co cię nakłoniło do pisania opowiadań?? 
Czytanie innych blogów

Dziś nominuję tylko Jagodę z bloga http://zakletamiloscleonetta.blogspot.com/. Co prawda jestem jego drugą administratorką ale od niedawna więc dostanie nominację. Pozdrawiam

Moje pytania:

1. Jak się nazywasz? (pierwsze, drugie i jak masz to trzecie imię :) )
2. Ile masz lat?
3. Ulubiony film
4. Jak długo prowadzisz bloga?
5. Ulubiony aktor/aktorka?
6. Twoje marzenie?
7. Ulubiony smak lodów
8. Czytasz mojego bloga?
9. Masz rodzeństwo?
10. Czy chciałabyś się ze mną kiedyś spotkać i mnie poznać? :)

2 komentarze: