sobota, 12 marca 2016

LBA 4

Witam. Znów dostałam nominację do LBA. Tym razem od Rosalie XxXxXx z bloga http://nie-oczekiwana-milosc.blogspot.com/


1. Jaką biżuterię lubicie nosić?
Kolczyki, bransoletki :)
2. Macie zwierzaka? Jak tak, to jak się wabi? 
Nie mam żadnego zwierzątka
3. Tolerujecie czarnoskórych ? Jak nie to dlaczego? 
Toleruje czarnoskórych. Dla mnie nie ma znaczenia jaki kto ma kolor skóry 
4. Lubicie, gdy ktoś robi Wam zdjęcia?? 
To zależy
5. Co jest Waszą pasją?
Hm... Ciężko określić
6. Używacie różnych używek (narkotyki, papierosy, alkohol)
Nie 
7. Jaki jest tytuł waszej ulubionej piosenki?
Dużo ich jest
8.  Jaki jest Wasz ulubiony owoc i kwiat.
Owoce jem wszystkie, ale najbardziej to jabłko lub banan 
9. Jak nazywa, się Wasz ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
Konkretnego nie mam  
10. Jaki macie talent?
Chyba żadnego
11. Jakie blogi czytacie najczęściej? 
To co popadnie i to co znajde :)

Ja tym razem nie nominuje nikogo :) Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Ty nie masz taletu???!!!!
    A pisanie bloga, to co???
    Chcesz mnie wkurzyć????
    Pozdrawiam
    Marzena

    OdpowiedzUsuń