sobota, 2 stycznia 2016

Notka

Hej Wam.
Chciałam Was przeprosić za to że znów nie było mnie tak długo (od sierpnia). Po prostu zaczynam nie radzić sobie z blogiem i potrzebuje pomocy z pisaniem. Jeszcze teraz doszła nauka i zupełnie nie mam czasu na napisanie czy skończenie rozdziału, który jest poniżej. Wiem, że zawiodłam na całej linii i nawet nie wiem czy ktoś to jeszcze czyta. Co do rozdziału to nie jest on skończony, ponieważ nie mam pomysłu co może być dalej. Jeszcze raz bardzo Was przepraszam
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Właśnie!
    Od sierpnia!
    Wiesz ile ja się naczekałam?!
    Ugh... spróbuję ci wybaczyć...
    POD WARUNKIEM że niedługo dodasz rozdział.
    Spokojnie... wiem co to brak weny twórczej...
    Hah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ale proszę dodaj rozdział jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, dodaj jak najszybciej ten rozdział!
    Nadal czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem;)
    Mam nadzieje ze niedługo będzie kolejny<3

    OdpowiedzUsuń